Scouts 2646 Feniks

Informatie nieuwe leden – FAQ’s:

Komt uw kind dit jaar voor de eerste keer naar de scouts? Weet u niet goed wat te verwachten van het beginnende scoutsjaar? Dan worden bij deze hopelijk al uw vragen beantwoord!

Wat zijn de belangrijkste data voor evenementen?
Hier zijn de belangrijke data voor onze evenementen:

• Kerstmarkt: 8, 9 en 10 december
  • Groepsfeest: 10 maart
  • Quiz: 22 maart
  • Kamp: 21 Juli - 31 Juli
  • Kamp Kapoenen: 26 Juli - 31 Juli
  • BBQ: 22 september

Het scoutsuniform bestaat uit:

- Een groene broek/rok/short (deze moet niet noodzakelijk van de Hopper zijn, maar moet vuil kunnen worden 😉)

- Een scoutshemd met het jaarteken (krijg je) en takteken (aan te schaffen in de Hopper)

- Feniks t-shirt, das en groepslintje: via onze site scouts2646-shop te kopen en af te halen na de vergadering

Tip: koop het hemd zeker een maatje groter. Alle kentekens overnaaien kan heel tijdrovend zijn.

Proberen mag gerust! Je mag 3x bij ons komen proberen vooraleer in te schrijven.

De leden eten voor en na de scouts, dus eigen eten meenemen is niet de bedoeling. Het zou kunnen dat er eens een kookvergadering of een vergadering met lunchpakketten plaatsvindt, maar dan zal dit duidelijk vermeld staan in de flitsduif. Een drinkbus mag zeker meegenomen worden!

Twijfel zeker niet om ons te contacteren: feniks2646@gmail.com.