19 september is het weer tijd voor onze jaarlijkse BBQ!
Vorig jaar werd dit evenement vervangen door het Scouts Café en de mogelijkheid om een BBQpakket voor thuis te bestellen.
Dit jaar hebben we er voor gekozen om het evenement “zo normaal mogelijk” door te laten gaan.
Wat houdt dit concreet in?
Wel, u kan uw vleesjes/vegetarische vleesjes voor de BBQ weer online bestellen. 19 september kan u dan, op het evenement, genieten van een heerlijke BBQ.
Vanaf 15u openen de deuren en wordt de bbq aangestoken zodat we tegen 16u kunnen beginnen eten.
De leidingsvoorstelling zelf zal tegen 18u beginnen!
!!BELANGRIJK!!
Zodat we zicht hebben op hoeveel personen aanwezig zullen zijn, dient 1 persoon per bubbel zichzelf en het aantal personen in die bubbel te registreren via volgende link:
Net zoals vorig jaar zijn er nog steeds enkele belangrijke zaken waar iedereen rekening mee moet houden:
1. Aangezien we nog steeds opgescheept zitten met het coronavirus, gaan we er van uit dat iedereen zich aan de standaard maatregelen houdt. (Mondmasker verplicht, 1,5m afstand van elkaar, thuis blijven bij ziekte, etc.)
2. Bij aankomst wordt eerst de registratie overlopen waarna u naar uw tafel wordt gebracht. Daar zal u door de leiding bediend worden zoals of restaurant/café. Bestellen is mogelijk via QR-code of via een bestelformulier.
3. We vragen om zo veel mogelijk aan uw tafel te blijven zitten zodat er niet te veel contact tussen de bubbels is. Opstaan wordt enkel toegestaan om gebruik te maken van het sanitair, wanneer de leiding het teken geeft of om het evenement te verlaten.
4. Bij vertrek kan u nog even langs gaan bij de verloren voorwerpen om te zien of er nog iets van uw kind(eren) bij ligt.
5. Betalingen gebeuren, indien u via de qr code heeft besteld, via overschrijving (betaalverzoek wordt via stamhoofd verstuurd). Indien u niet via de qr code heeft besteld, dient u bij het vertrek langs de inkom te passeren waar dit verder in orde wordt gebracht.
6. T-shirts en dassen zullen dit jaar niet verkocht worden op de BBQ zelf. Indien u de juiste maat weet, kan u een t-shirt en/of das laten klaar leggen tegen de eerste vergadering. Anders kan u in oktober, na de eerste vergadering, een t-shirt komen passen met uw kind(eren).
De scouts zal voldoende hygiëne materiaal voorzien (handgel, mondmaskers (indien nodig), etc) zodat alles volgens de voorschriften kan verlopen.
Alle richtlijnen zullen op het evenement zelf ook duidelijk vermeld worden zodat iedereen mee kan werken aan een leuke en vooral veilige BBQ!
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat we je de best mogelijke ervaring op onze website kunnen aanbieden. Als je doorgaat met het gebruiken van de site, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.AccepterenPrivacybeleid